13. 6. 2013

BBC je vždy v obraze

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
IELTS preparation se zaměřením na čtení
Učitelka: Iffaf Ling z Británie
Studenti: Gianni78, Tin Tin, Vendy, Juan197020 (Evropa, Amerika)
 
Jako vždy se sešla obdobná sestava studentů, kteří prahnou po novinkách z BBC. Ihned na úvod jsme se vrhli na článek o prezidentovi, který se rozvádí. Jednalo se o velmi jednoduché čtení a téměř všemu jsem rozuměla, což mě potěšilo: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22806866
                                       
Slovní zásoba, která mi utkvěla v paměti:
Remarriage [ˌriːˈmærɪdʒ] = nový sňatek, nové manželství
Rumoured [ˈruːməd] = povídat se mezi lidmi ap.

Pak dostal každý jiné zadání, například se jednalo o tyto texty:




Na mě vyšel tento článek, který se týkal víry, Muslimů a Islámu. Musím uznat, že to není moje oblíbené téma a text byl hrozně dlouhý, takže už jsme dokonce této hodiny nic jiného nestihla. Ovšem sumarizace se mi nakonec jakžtakž povedla: http://www.guardian.co.uk/uk/2013/jun/05/islamophobic-hate-crime-getting-worse

Lekce byla jako vždy přínosná a určitě ji navštívím i příště.

Vendy


 

Žádné komentáře:

Okomentovat