8. 6. 2013

Introduction



Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab

Konverzační hodina Dress For Success

Učitel: Donatella Benoir (USA)

Studenti: Arman, Burak, REbecka, Seda, Dork, Wanderer, Tunahan, DeMoNLe (Europe, Asia

Dnešní hodina byla opět hlavně o povídání si. Začali jsme představením a to trochu obsáhlejším, a protože nás tu bylo docela dost, tak to trvalo déle, než jsme si původně mysleli. Bylo to dobré hlavně k tomu, že jsem opět trochu více poznala ostatní studenty a oni mě.

Potom měl jeden student takový problém, že celou dobu neslyšel nikoho, jak mluví, ale přesto zůstal v hodině, nezkusil se přihlásit znovu a učitelka o tom ani nevěděla. Takže nám Donatella znovu připomněla, že pokud máme jakékoli technické problémy, že to musíme dát prvotně vědět vyučujícímu, potom se zkusit odhlásit a znovu přihlásit, a když to nepomůže, tak potom jít do Welcome Area a tak by nám měli pomoci odborníci. Vždy je dobré si tyto informace zopakovat, protože se to někdy může stát každému z násJ.

Jako poslední otázku nám Donatella zadala, jaké jsou naše plány do budoucna. Měli jsme říct, jestli jsme vdaní/ženatí nebo jestli někdy chceme + důvody, jestli chceme děti, jaká je naše vysněná práce, jestli ji máme nebo po ní toužíme a dále také jaké jsou naše sny. Byla jsem docela překvapená, že skoro všichni věděli, co doopravdy chtějí v budoucnu dělat a co je jejich sen. Čekala jsem, že tu bude hodně pochyb, protože jsem byla ve skupině s hodně mladými lidmi.
Na hodině jsem se naučila hlavně hodně o ostatních lidech.


Žádné komentáře:

Okomentovat