6. 6. 2013

Picture speaking

Lekce angličtiny ve virtuálním prostředí Languagelab
Konverzační lekce – příprava na zkoušky TOEFL
Učitelka: Izabel Kophee z USA

Studenti: Celal, Lara, Vendy, Melis, Giselaa (Evropa, Amerika, Asia)


Dnešní lekce, bohužel nevím, jak začala, protože jsem ihned na úvod měla problém s tím, abych ostatní slyšela a abych mohla zapnout svůj mikrofon. Naneštěstí se to tak někdy stává. Naštěstí mi však ihned lektorka přivolala pomoc a byla jsem odeslána do uvítací místnosti. Ujala se mě Nana a nejdříve mi poradila restartovat modem, to však byla nemožné, protože se vše odehrávalo u půlnoci a modem neleží v mém pokoji. Jsem však ráda, že vše spravilo pouhé restartování mého notebooku.

Když jsem se vrátila zpět na lekci, řešila se otázka: „Fluently or grammar?“ Lektorka na ni nedokázala odpovědět a místo toho nám poskytla dobré rady, jak uspět u anglické zkoušky v oblasti „speaking“.
-          Don´t stop fo corrent yourself
-          The meaning must be clear

7 categories:
comprehensibility
answer the question
organization
fluency
pronunciation
grammar
vocabulary

Na dnešní cvičení byla pouhá minuta, 15 vteřin příprava myšlenek, 45 vteřin „speaking“

Odpovědi se týkaly těchto otázek:
„What would be your dream job? Use reasons and details to support your response.“
-          Little more comments
-          Details

Why are you interested in the English language? Use reasons and details to support your response.

Protože byl úkol od nás všech splněn celkem rychle, zkusili jsme si zahrát následující komunikační hru:

Chain Story

Continue telling the story where the last person stopped. Don’t stop to think for very long. Speak until you reach your word, then stop. The next person must continue from where you stopped.

„1.    musician
2.    popular
3.    bubblegum
4.    mohawk“

Lekce se mi moc líbila a lektorce za ni děkuji.
 
Vendy

 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat